En bra vecka framför mig?

Har bara fått den där härliga känslan. Den härliga känslan om att den kommande veckan kommer bli riktigt bra och rolig! Och nej, det är inte bara för att jag fyller år på söndag..

Kikade nyss in på Andreas Carlssons blogg och kollade om han hade svarat på min senaste kommentar jag skickade till honom! Det hade han! Ååh, han gör mig alltid så glad! Även om han inte svarar! Han ger så varma och fina svar att man blir helt varm på insidan och inte kan hjälpa att man fnissar till som en liten flicka som är kär och precis fått en kram av killen hon gillar. Precis så är det!
Jag vet att jag kanske inte är en av alla de flickor som får tillfällen att träffa mina svenska idoler särskilt mycket. Finns ju jättemånga som springer på Erik Grönwall tex i Stockholm på olika spelningar eller på andra ställen och riktigt kan prata med honom som om de är vänner! Det önskar jag att jag också hade kunnat. Men när jag träffat han på spelningarna han har haft så har jag aldrig riktigt haft tillfällen att prata med honom, och när jag haft det så har jag varit för blyg för att säga något. Det ända jag sagt till honom är ''hej'' ''tack'' och ''jag vill också ta bild''. Men det räcker kanske det. Jag skulle iallafall göra mycket för att få träffa honom! Och jag hoppas att det är innan årets slut!

Men jag är glad över att jag har träffat både Erik Grönwall (3 gånger..) och Andreas Carlsson! Otroligt jävla glad är jag över det. Jag uppskattar musiker så jäkla mycket att jag blir rörd av att bara se dom. Jag blir helt stum och mållös eftersom de är så otroligt fina. Jag skulle dock vilja visa min uppskattning någon gång. Men jag vågar inte. Jag är för feg för att de ska tycka jag är knäpp.



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback