En lösning.

Hej!
Jag har nog kommit på en lösning angående bilderna. Jag har inte berättat för er att jag har en hemlig blogg. Men nu vet ni det och där kan jag lägga ut alla bilderna, så jag ska göra det imorgon så länkar jag bloggen här. Bra va? Så varje gång jag inte kan lägga in en bild här, lägger jag ut dom där och länkar inlägget! Vill verkligen att ni ska se bilderna på Jay, jag är jättenöjd med dom.

Det har iallafall blivit många inlägg den senaste tiden, så nu ska jag trippa ner på det lite. Idag är det sista dagen av karnevalen, och ikväll ska jag och Evlina som sagt festa med UNF. Ska faktiskt strax in till karnevalen. Så ni får alla ha en mysig kväll!

Imorgon ska jag till Falkenberg för att se Stefan & Krister! Det ska bli sjukt kul!

Comments
Fatma - Fatmas.blogg.se

Ville tipsa om att det är en bloggdesign utlottning på bloggen just nu - helt gratis :) Kolla gärna in om du är intresserad av den!

lellu

hej du! :) jag har startat om i en ny blogg, och du skulle göra mig glad om du tar dig tid och kikar in min blogg! du får gärna slänga in någon kommentar också :) tack på förhand isåfall!



ps. fin blogg!

2011-07-18 @ 01:55:17
URL: http://lellu.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback