Hemma med huvudvärk.

Tjena!
Har spenderat hela dagen i Kävlinge tillsammans med Natalie, Jacob, Felicia, Sebbe och några till. Skulle ju fota 3 Minutes To Bedtime! Det var en bandmedlem som inte kunde komma, men vi körde på ändå! Vi ska nog ta om fotograferingen någon annan dag.. Men iallafall, så har jag nog fått många bra bilder! Ska bli kul att rota igenom alla och redigera. Men det kommer bli tufft, ändå! Man måste ju hitta bilder där ingen råkar blunda osv.. Men det går nog bra!

Just nu har jag precis ätit och nu sitter jag i soffan med huvudvärk. Kommer inte orka redigera alla bilder idag ändå. Så, det får jag göra imorgon efter tandläkaren! Ska äntligen till tandläkaren. Har inte varit där sedan i maj! Hoppas att vi kan ta ett stort steg framåt med tandställningen.. Känner verkligen inte för att ha kvar den! Massa blåsor och grejor i munnen. Jag är trött på den nu.

Det var allt jag hade att säga för stunden. Hoppas ni haft en fin dag, precis som jag!

Comments
Smsa Låna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 15:12:21
URL: http://smsalåna.nu

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback