Jag måste smälta dethär!

Alltså.. Nu måste jag få bli lite känslig av mig. Igår hade jag 207 läsare. Idag är jag redan uppe i 118!
... Kan vi spola tillbaka lite? Hur tusan hittade ni alla hit? Jag har kollat på blogg.se och inte hittat något.. Missförstå mig rätt, jag är super glad för att jag har så många! Men att ni var så många.. Det trodde jag bara var en engångshändelse igår! Tack, tack, tack! Jag ska försöka bättra mig med uppdateringen! Om jag lyckas ska jag spela in en ny cover redan i veckan! Om ljudet blir bra på min kamera, dvs.. Men det löser vi!


Annars.. hittade jag nyss pappas munspel! Dock så var det inte i samma ton som Steven Tylers, men det gör väl inget! Önskar mig ett eget i födelsedagspresent.. Hoppas jag får ett, med rätt ton! Haha.
Ja.. Vet inte vad jag ska skriva för något mer.. Kommentera gärna, nu när i är så många! Skulle vara kul att se era bloggar om ni har några!
Jag nyss.. Dålig bild och allt det där. Men orkar inget annat.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback