Landskronakarnevalen 14/7-2011.

Nu ska jag först berätta, då. Kom in till stan runt halv sex tiden. Gick runt med Mattias och kollade, sedan stötte vi på en gammal klasskompis till mig. Sedan gick jag och Mattias åt olika håll, och jag mötte Natalie. Sedan träffade vi Evlina. Vi gick runt, försökte komma in på Kasernplanens scen, men man fick inte komma in där än om man inte var över 18. Det var rätt taskigt, haha. Men ja, vi gick runder och träffade allt trevligt folk, sedan gick vi till rådhustorget och stod och dansade åt det bandet som spelade. De spelade en massa coverlåtar. Sedan skulle Natalie gå till Moa och vara med henne och hennes gäng. Fast, vi träffades haha. De skulle gå och åka karusell så vi fick hålla deras väskor, och då kom Evlinas vän Julia. Sedan när de åkt klar, kände vi att vi var tvugna att åka den vi med, så det gjorde vi. Det var den.. Spiderman. Ja, sedan gick vi vidare ner till Slottscaféet, för att träffa pappa, Jessica, Teddy och grannarna. De var tvugna att släppa in oss på Kasern, haha. Vi ville ju vara där före alla andra så att vi kunde få de bästa platserna. Så, vi gick med dom dit, och pappa släppte in oss. Då spelade Trash Queen, och jag fick inte så många bra bilder, höll på med inställningarna då.. Men efter att de spelade fick vi tre autografer av tre av bandmedlemmarna! Tog även en bild på mig och sångaren.. Så sköna killar, haha! Sedan fick jag gitarristens eller sångarens flaska. Paha. Har ni två Aqua flaskor, den andra är Eriks! Med vatten i, helt oöppnad sen han drack ur den för ett år sedan imorgon. Iallafall, sedan spelade Crucified Barbara, och de var rätt bra. Fick många bilder, höll på att stressa över inställningarna där med. De stod ju inte still, så ja.. Det blev många dåliga bilder.
Men sedan var det äntligen dags för Jay Smith & Von Benzo! Haha, vi skrek som galningar! Är till och med lite hes idag, det brukar jag aldrig bli! Men iallafall, de körde några låtar, kändes som att Jay tittade på mig rätt ofta.. Eh. Sedan, innan de körde en väldigt fin låt, satte han sig på huk framför mig, Julia och Evlina, och då sträckte ju alla ut sina händer inklusive jag, och så gav han sitt plektrum till mig!! Mig av alla händer!! Blev asglad, och folk försökte ta den ifrån mig hela tiden, men jag fick ner den i väskan och där var den i säkert förvar.. Sedan körde de på, det var fett med ös! Fy fan vilken stämning! Sedan, innan ''Lika A Prayer'' satte han sig på huk framför oss igen, och då sträckte ju alla fram händerna igen, och det gjorde han med, och han sträckte sig åt min hand! Hihihi, jag höll i hans ringfinger, och när alla släppte så höll jag kvar! Sen fortsatte de att spela, och låten som Jay ägnade sin pappa var helt awesome! Silken härlig stämning! Sedan, skulle trummisen dela ut sina trumpinnar, och då gav han en till mig! Alla sträckte som vanligt fram sina händer för alla ville ju ha en, men han lämnade den i min hand! Men såklart så tog alla andra tag i den, inklusive Evlina men jag släppte. Så till slut så var det bara jag och Evlina som höll i den och eftersom jag visste att hon ville ha Jays plektrum istället (som jag vägrar lämna ut till någon!!) så knäckte vi den på mitten..
Nu ska jag först berätta, då. Kom in till stan runt halv sex tiden. Gick runt med Mattias och kollade, sedan stötte vi på en gammal klasskompis till mig. Sedan gick jag och Mattias åt olika håll, och jag mötte Natalie. Sedan träffade vi Evlina. Vi gick runt, försökte komma in på Kasernplanens scen, men man fick inte komma in där än om man inte var över 18. Det var rätt taskigt, haha. Men ja, vi gick runder och träffade allt trevligt folk, sedan gick vi till rådhustorget och stod och dansade åt det bandet som spelade. De spelade en massa coverlåtar. Sedan skulle Natalie gå till Moa och vara med henne och hennes gäng. Fast, vi träffades haha. De skulle gå och åka karusell så vi fick hålla deras väskor, och då kom Evlinas vän Julia. Sedan när de åkt klar, kände vi att vi var tvugna att åka den vi med, så det gjorde vi. Det var den.. Spiderman. Ja, sedan gick vi vidare ner till Slottscaféet, för att träffa pappa, Jessica, Teddy och grannarna. De var tvugna att släppa in oss på Kasern, haha. Vi ville ju vara där före alla andra så att vi kunde få de bästa platserna. Så, vi gick med dom dit, och pappa släppte in oss. Då spelade Trash Queen, och jag fick inte så många bra bilder, höll på med inställningarna då.. Men efter att de spelade fick vi tre autografer av tre av bandmedlemmarna! Tog även en bild på mig och sångaren.. Så sköna killar, haha! Sedan fick jag gitarristens eller sångarens flaska. Paha. Har ni två Aqua flaskor, den andra är Eriks! Med vatten i, helt oöppnad sen han drack ur den för ett år sedan imorgon. Iallafall, sedan spelade Crucified Barbara, och de var rätt bra. Fick många bilder, höll på att stressa över inställningarna där med. De stod ju inte still, så ja.. Det blev många dåliga bilder.
Men sedan var det äntligen dags för Jay Smith & Von Benzo! Haha, vi skrek som galningar! Är till och med lite hes idag, det brukar jag aldrig bli! Men iallafall, de körde några låtar, kändes som att Jay tittade på mig rätt ofta.. Eh. Sedan, innan de körde en väldigt fin låt, satte han sig på huk framför mig, Julia och Evlina, och då sträckte ju alla ut sina händer inklusive jag, och så gav han sitt plektrum till mig!! Mig av alla händer!! Blev asglad, och folk försökte ta den ifrån mig hela tiden, men jag fick ner den i väskan och där var den i säkert förvar.. Sedan körde de på, det var fett med ös! Fy fan vilken stämning! Sedan, innan ''Lika A Prayer'' satte han sig på huk framför oss igen, och då sträckte ju alla fram händerna igen, och det gjorde han med, och han sträckte sig åt min hand! Hihihi, jag höll i hans ringfinger, och när alla släppte så höll jag kvar! Sen fortsatte de att spela, och låten som Jay ägnade sin pappa var helt awesome! Silken härlig stämning! Sedan, skulle trummisen dela ut sina trumpinnar, och då gav han en till mig! Alla sträckte som vanligt fram sina händer för alla ville ju ha en, men han lämnade den i min hand! Men såklart så tog alla andra tag i den, inklusive Evlina men jag släppte. Så till slut så var det bara jag och Evlina som höll i den och eftersom jag visste att hon ville ha Jays plektrum istället (som jag vägrar lämna ut till någon!!) så knäckte vi den på mitten.. 

Och igår var det hur tråkigt som helst.. Fast, Natalie, Evlina & Julia gjorde det väl lite roligare. Fast, jag kände inte för att se artisterna (Rebecca & Fiona, Adam Tensta eller Daniel Adams-Ray har aldrig tilltalat mig..) så det blev en mysig hemmakväll i min nyköpta OnePiece! Niice. Här kommer iallafall lite bilder! Och ikväll ska jag och Evlina festa med UNF.

P.S. Jag kunde inte lägga ut alla bilder. Vissa är för stora. Men ni kan gå in på min facebook och se alla bilder!http://www.facebook.com/josefin.borgman


Crucified Barbara;





Ja, ni får väl nöja er med dessa då.. Det är väldigt få bilder som funkar att läggas upp här, för de andra anses vara ''för stora filer''. Ska se om jag kan byta från blogg.se till någon annan sida.. Det är väldigt tråkigt att det inte går, för jag kan inte sitta och ändra filstorleken på varenda bild, för kvalitén blir sämre.

Comments
My

Imageshack.us!

2011-07-17 @ 19:53:50
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback