Nattinlägg.

Hej på er!
Jag har så tråkigt just nu.. Jag är inte trött, men börjar bli lite smått känner jag.. Men jag har inget bättre för mig just nu så jag tänkte skriva lite om de 2 kommande veckorna. Har precis kollat igenom Tinkerbella's blogg, kollat på gamla videos. Får lust att gå ut och filma nu ju, haha! Och jag vill börja med videoinlägg! Kanske ska börja med det? Om ni vill, såklart! Ingen idé om ni inte kollar på dom ändå, ju..

Iallafall.. imorgon (idag?) kommer My! Äntligen! Har inte träffat henne sen Augusti förra året! Då var vi på Rix Fm Festivalen i Kalmar! Okej, knappt ett år sen.. Nästan. Hon kommer iallafall, så jag antar att det blir mycket snack och fnitter som det brukar bli när hon är och hälsar på, kanske lite sims 3, (lät precis som om hon skulle packa med det :D) och självklart en massa musik och minst sagt fotande och filmande. Ska bli så kul!! Ååh. Och idag fyller min bror 18 år! Ska skriva ett mer ''ordentligt'' grattis inlägg. Ska se om jag kan fota hans födelsedagspresent han fick från min pappa.

På fredag & lördag är det kalas för honom! Och på lördagen även för mig, och jag tror jag kommer få lite presenter på fredag också eftersom många av gästerna som skulle komma på mitt kalas inte kunde komma.. Men det blir nog hur trevligt som helst, och My får även träffa min släkt!

På måndag nästa vecka åker My hem på förmiddagen, så det blir en tripp till Lund. Om jag nu får presenter av gästerna som inte var på mitt kalas så ska jag fråga mamma om vi kan ta en liten shopping-runda efter det (om jag får ihop pengar..). På torsdagen ska jag och Claudia och eventuellt Evlina och Natalie iväg till Helsingborg för att se Rix Fm Festivalen & Von Benzo (har blivit helt förälskad i deras musik!) och sedan på lördagen ska vi dit igen för att se Eric Saade! Läste att Nickelodeon ska dit också, och eftersom jag vill dit tidigt på morgonen så missar vi nog inte det.. Så det ska bli sjukt kul!

Sedan är det inte många veckor kvar tills skolan börjar! Jag tycker det ska bli sjukt kul! Ååååh! Mega Musik! Musik musik musik! Har längtat efter den dagen jag börjar gymnasiet sedan.. 4an typ!

Nu ska jag kolla runt lite till, sedan sova. God natt. ♥

Bild från maj...

Comments
Toffie

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

My är ju, som vi vet, oerhört bra på att fånga ögonblicken! ^^

2011-07-19 @ 03:03:54
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/
Bettina

Sjukt fin bild på dig!

2011-07-24 @ 12:55:49

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback