Vikingamarknad i morgon!

Hejsan!
Tänkte bara skriva ett litet god natt inlägg! Brukar normalt sett inte göra det, men jag ska nämligen iväg rätt tidigt imorgon till Malmö! (och varför kunde vi inte bara spola tillbaka en vecka så jag kunde fått träffa Erik?!?! Oh, well..) Ska först till min moster och hennes man Baxi och sedan ska jag, mamma, min bror och min moster och Baxi iväg till en Vikingamarknad! Den ligger i.. Äh, kommer inte ihåg vad det heter. Iallafall, så ska jag ta med min kära kamera. Så där ska jag försöka ta många fina bilder! Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta mitt EF 75-300mm objektiv eller den vanliga som är 18-55mm... Det ska ju bli dåligt väder så det kanske är så smart att byta objektiv när det regnar?! Haha. Vi får se. Kan ta med båda iallafall.

Sedan, när vi kommer hem så ska jag försöka klippa ihop några små klipp som jag filmat idag inne i stan.
Så.. ha det så bra så hörs vi när jag är hemma imorgon!

Comments
Felicia

Du har riktigt fina ögon!

2011-07-01 @ 22:39:01
URL: http://faliciabanan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback