Zhob hos Nelly.com

Åh, jag är helt förälskad i dessa skorna! Tyckte först inte om Jeffrey Campbell skorna, men dessa har jag fått upp ögonen för nu de sista dagarna. Detta är dock Nelly's egna design. Skulle aldrig kunna köpa ett par äkta märkesskor om det går att hitta nästan likadana till ett billigare pris. Kanske om man blir miljonär, men så är inte läget.

Tycker dock att de är lite för dyra kanske. De kostar 399;- på nelly.com just nu, och det är i och för sig fraktfritt.. Men ändå! Hade lätt kunnat ge 299;-.. Haha. Vi får se. Ska först och främst handla Britney Spears biljett, och kläder.. Sedan får vi se vad som blir över.

Är det någon av er som har dessa finisarna? Bild lånad från Google.
Vill ha de översta till vänster, och de svarta!

Comments
Richard

Ska du till Britney i Malmö eller Stockholm? Om du ska till Malmö hoppas vi ses! Vilken biljett ska du köpa?:)

Bli veckans blogg hos mig också! Tävlingen pågår i en vecka från idag!

2011-07-11 @ 17:26:51
URL: http://richard.myshowroom.se
Bettina

Åhhh jag tycker också om dom! skit mycket.

det finns säkert i utlandet, men det är ju tull som kosar så mycket

2011-07-12 @ 22:49:34

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback