Fredagsmys.

Tjenixen! 
Jag har precis kommit hem, stack och åt ute med mamma och Hult direkt efter skolan. Gott var det. Åt kycklingrulle, utan sallad, haha! Som alltid när vi äter på pizzeria. De hade en fet tv och de visade en film med Ben Stiller, så ja.. Jag var glad! I skolan hade vi yoga, någon diskution angående nervositet inför ett gig/uppspel, och sedan en introtävling. Det var askul! Först hade jag hjärnsläpp och kunde inte ens komma ihåg vad såna stora låtar hette (med typ ACDC osv..) men sedan kom jag in i leken, lagom till att gissa på Carola's ''Tommy Tycker Om Mig'', Dolly Parton's ''9 To 5'' och sedan Aerosmith's ''Walk This Way''! Jag hoppade typ tre meter upp i luften när jag hörde den! Haha. När vi egentligen skulle sluta stod det jämt mellan de båda lagen, så vi körde en utslagslåt. Michael Jackson's ''The Way You Make Me Feel'', och den tog jag. Såatteh.. Haha, nej, skoja bara. Men det var kul! 
Efter lunchen var det fredagsmys i helklass. Vi fick se en film, The Breakfast Club, någon som har sett den? Den var helt okej. Sedan slutade vi typ tjugo i tre och, ja.. Jag råkade spilla varm choklad över hela trappan, haha!

Annars sitter jag bara och drömmer, som vanligt. Jag drömmer om samma sak som jag drömt om de senaste veckorna. Något ni inte har någon aning om, och som ni inte kommer få någon aning om. Eller, kanske om vi alla har tur. Jag ska se Idol ikväll och hejar på Robin! Vet vilka låtar han ska köra, och det blir någon U2 låt och Bohemian Rhapsody med Queen! Perfekt låtval för honom tror jag, jag har en känsla av att han kan göra den riktigt bra. Dock osäker.

Ha det fint, iallafall!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback