Justice for Michael?

Blev inte att gå ut med Moa och Emma.. De hörde aldrig av sig. Känner mig ihågkommen.

Såg nyss en dokumentär angående Dr Murray's rättegång av Michael Jackson fallet. A Fatal Friendship tror jag den hette, den gick på tv för någon dag sedan. Jag missade den på tvn, så jag såg den nu. Jag grät. Jag har aldrig riktigt haft en fast åsikt om honom angående fallet, men nu när jag vet hur det ligger till så.. Åh. Jag vill bara krama om honom så vi kan gråta i varandras armar. Hans straff avslöjas den 29 november, och på måndag släpps Michael Jacksons nya platta. Är dock osäker på om det kommer vara nya låtar på den också, ''sneakpeakarna'' på Michaels facebook-sida har bara varit någon mix/andra versioner av hans gamla låtar. Men vi lär ju se. Det är ju inte det sista albumet de ger ut.
Ni borde iallafall se dokumentären! Jag tycker inte man kan uttala sig om fallet om man inte sett den. Mycket fakta är med i den, så man kan förstå allt lite bättre.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback