My, my baby blue.

Yeah, you're so jaded, and I'm the one who jaded you.
Aerosmith – Jaded
Tjena, pågar och töser! Haha, skämta bara. Jag sitter här, ensam i vår lägenhet, ensam i mitt rum och lyssnar på lite go' musik. (läs: Aerosmith) Har lyssnat igenom lite av deras gamla album. Lagt till en heeeel del låtar i min spotifylista! Både i Aerosmith-listan och i den listan jag lyssnar på.
Just nu är Aerosmith ute på en SouthAmerica-turné. Hej, avundsjukan? Har läst inlägg på twitter från några tjejer som var på första konserten. De träffade Joe Perry. Joe freakin' Perry! Åh, längtar till deras Europa-turné/världs-turné, om det blir någon. Hoppas det. Det borde bli det. De håller ju på med ett nytt album. Okej, de var här förra året, men ja.. Lite sent ute på det, är jag. Blir rent till mig när jag läser ''Sweden'' i Steven's bok. Visste ni att sjukdom och skador har hotat minst två sverigespelningar? Den enda ställdes in, tror jag. Vet inte hur det gick med den andra, haha..

Iallafall. Nog om Aerosmith. Jag sitter som sagt här. Gör ingenting. Ingenting ska heller göras. Eller jo, jag kanske kan vara snäll och diska åt mammi. Jo, det ska jag nog göra. Ha det fint!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback