Nationella och sovmorgon.

Hejsan alla glada! För ni är väl glada?
Idag har varit en braaaaaaa dag. Jag är glad. Märks det? Nej, tänkte väl det.. Men om vi säger såhär då.. VI HAR HAFT NATIONELLA I MATTE IDAG OCH DET GICK SUPERDÅLIGT MEN VET NI VAD? JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR *VISAR MED ARMAR* GLAD ÄNDÅ!!!!! Fick nämligen reda på att vi har sovmorgon imorgon! Yä! Gissa till när! Lunch! Vet dock inte hur det blir med mentorsmötet, men jag antar att vi kommer vara i en annan grupp (min grupps mentor är sjukskriven) så jag får la' åka in innan lunch! Och på fredag är det elevfredag och då börjar vi klockan nio och avslutar dagen med fredagsmys! Hihi, mysigt!
Det var allt jag hade att säga! Ha det bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback