Paul McCartney till Stockholm!

Det här har ju varit ute rätt länge nu, men jag har inte kollat upp priserna förrens nu och upptäckte att jag faktiskt skulle haft råd med en läktar-plats. Dock vet jag ingen som vill åka och kolla med mig. Men jag vill verkligen. Och jag hade nog haft råd. En resa från Malmö-Stockholm tror jag kostar 299 kronor, och det är ju billigt! Sen kan man ju skippa hotell och åka hem så tidigt som möjligt efter konserten, och ja.. 

Men ni som får (vet inte ens om jag får, bara precis nämnde det för mamma.. Hon sa inga kommentarer) borde åka och se honom! Seriöst, om jag missar det så blir jag besviken. Man vet inte om han kommer tillbaka någonsin. Så, ni borde ta chansen!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback