Tower Heist.

Var ju på bio igår med Evlina och såg Tower Heist. Filmen var faktiskt roligare än vad jag trodde! Jag måste få detta ur mig; Ben Stiller blir bara snyggare och snyggare för varje sekund man tittar på honom! Herregud, i en scen i filmen där han sträckte på sig, så åkte tröjan upp och man kunde se lite av typ hans höft, och herregud vad jag dog! Man ville bara.. krama honom.

I övrigt så var filmen väldigt bra! Jag går ju inte på bio så ofta, men jag ville verkligen se Ben på bio. Filmens handling var också bra, och kul! Så, ni borde verkligen se den! Eddie Murphy är ju också gudomligt rolig!


Comments
Felicia

Vill också se den! Verkar kul :)

2011-11-07 @ 17:36:43
URL: http://feliciaochjohannas.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback