Dag 8/ En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Inte för att verka dum, egoistisk och allt såntdär nu, men alltså.. Eftersom jag inte brukar ställa in mig på vad som är dåligt hos mig, då jag vet att man inte kan vara helt felfri, så har jag nog inga dåliga vanor direkt sådär, som  jag vill sluta med.. Alltså.. jag har säkert dåliga vanor och så, men.. Inget jag tänker på, eftersom jag är en positiv person! Men om jag nu tvunget måste välja så skulle det nog bli att jag äter mer godis och annat gott än vad jag tränar, haha. Men av någon anledning behöver jag inte träna. Inte för att hålla mig smal, iallafall.

I vilket fall som helst så har jag, familjen och våra grannar varit ute i skogen hela dagen. Skryllegården, har jag för mig att det hette. Först gick vi en promenad ute i skogen på 5km och sedan satte vi oss ned och grillade korvar och marshmallows. Mums! Men.. jag var ju hos tandläkaren i tisdags och fick en väldigt mycket grövre båge så jag har faktiskt forfarande ont i nästan alla tänderna, förutom de som sitter längst in i munnen på vänster sida. Så.. det blev bara en korv för mig. Och såklart är jag hungrig nu med.

Hoppas ni får en mysig lördagskväll!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback