Dreaming world.

Jag har rätt nyligen startat en blogg, på adressen dreamingworld.blogg.se.
Den går ut på att folk ska kunna lägga upp texter om sig själv och sina drömmar, texter om sina talanger, och sedan få en plats att visa upp sina talanger på.

Med talanger, så menar jag verkligen alla talanger. Det kan vara en musikalisk talang, eller om du fotar, eller målar. Eller om du kan göra många fotbollstrix, eller vad som helst! Du kanske kan lösa kuber på rekordtid? Vad vet jag!
Och till det kan du skriva en fin liten text om dig själv, hur du hittade ditt intresse osv, och vad du drömmer om.

All information står på sidan redan, så det är bara att gå in där och läsa! Hoppas verkligen att ni vågar/vill bidra med något där, det skulle betyda mycket, inte bara för er, utan för mig också. Jag vill ju hjälpa folk, och jag tänkte att detta skulle vara ett bra sätt. Det skulle liksom kunna bli en sida där folk kan gå in och kolla, och se vad folk drömmer om, och se folks talanger. Ett ställe där man kan få inspiration. Och så kan man ge fina kommentarer, eller konstruktiv kritik till varandra. För det står klart på sidan att jag inte godkänner rent utav elaka kommentarer. Tycker ni inte om något får ni ge konstruktiv kritik, eller hålla tyst om det.

Det verkar vara problem med headern just nu.. Men bild kommer!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback