Något fint och något man glömmer.

Fråga inte om rubriken. Jag har bara ingen inspiration till att skriva.
Det händer så mycket. Halloweenfest hos mig på fredag, och jag har en del att göra.. Eller.. ja, inte så mycket. Ska få tag på en bra laptop och ett par feta högtalare.

Jag hade egentligen tänkt publicera en fin text. En kanske lite rörande text. Om mig. Om min blogg. Om mitt liv. Om min värld. Men.. jag kan inte göra det nu. Har varit på The Tivoli efter skolan eftersom det var inspirationskväll där med skolan, och det var obligatoriskt. Skulle egentligen sluta om först 2 timmar, men då hade jag inte kunnat komma hem. Men banden jag hann se var helt fantastiska. Otroligt.

Jag har dessutom fått mina skor. Jeffrey Campbell-kopior. Har inte tagit någon bild på dom nu, men jag ska försöka göra det imorgon. Och ja.. ska försöka blogga som vanligt på torsdag också, om jag inte ska hälsa på morfar på sjukhuset. Och på fredag blir det inget, Jessica och Emelie ska nämligen komma till mig redan vid tre tiden för att börja dekorera lokalen. Ska bli så sjukt kul!

Ha en fin kväll!

Comments
My

Längtar efter att få höra hur skorna är/ser ut/känns osv! Är jättenyfiken!! :D

Och det är så grymt ledsamt med din morfar, men det låter som om han kommer överleva det i alla fall, och jag håller mina små tummar!!



Sv: Tack, och det var gulligt sagt av dig. Gillar inte att skriva "jag är trött, men blev åtminstone klar med lalala" osv, det blir trist i längden så förhoppningsvis kan jag försöka hålla den här sortens skrivform. Älskar att göra om saker till berättelser, få det att låta som en riktig text liksom hihi.

2011-10-25 @ 22:31:30
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback