När känslorna tar över.

Jag vill köra på en förändring. Inte med mig själv, utan med bloggen. Jag är trött på designen. Jag har haft den för länge. Och jag kan inte heller fixa något själv. Men jag får lösa det på något sätt.

Jag sitter just nu och överväger om jag ska gå på ''klassfesten'' ikväll eller inte. Den skulle ju ha varit hos Alice, men hennes mamma blev sjuk. Så, istället bestämde sig alla för att ha den i Jordbodalen i Helsingborg. Får se om jag orkar åka dit, det kan ju bli rätt kul.

Nu ska jag skriva ihop ett inlägg om det där projektet jag snackade om en gång. Det har liksom.. inte kommit igång. Allt är klart och så, och det ända jag väntar på är att folk ska få upp ögonen för det. Så.. jag får göra lite reklam för det.


Gammal bild...

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback