Nytt i rummet!

Tjena!
Har inte blivit så mycket dator idag, jag har varit iväg på en massa ärenden. Delvis på IKEA och köpt nya grejor till mitt rum. Köpte en helkroppsspegel på ÖB, en lampa på Jysk, en taklampa på IKEA som ni dock får se senare, och sedan kuddar. Blev riktigt nöjd! Har fotat kuddarna, den ena lampan och speglen, resten får ni se senare! Ska nog fixa ihop en lite video på mitt rum senare också. 

Nu ska jag ha en fin kväll framför tvn.
Just det, köpte grejor till mina fjädrar också, så nu är de omgjorda till ett helt eget, unikt örhänge! Så ser den ut;

De andra grejorna vi köpte;




Fick bli enkelt redigerade bilder. Jag orkade varken ta ordentliga bilder eller redigera dom särskilt mycket. Men ni ser ju hur det ser ut.

Comments
Emelie

super fina saker :) Älska speglen dock, hehe :D

2011-10-12 @ 20:17:16
URL: http://linneafea.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback