Steven Tylet matförgiftad.

Imorse när jag steg på bussen påväg till tågstationen berättade Evlina för mig att de hade sagt på Rix Fm att Steven Tyler hade trillat i badkaret, skadat sig, först till sjukhuset och varit tvungen att ställa in gårdagens show. Alldeles nyss postade Aerosmiths officiella facebook att Steven hade blivit matförgiftad i Paraguay, först till sjukhus och att showen hade flyttats till ikväll. Hur tusan tänkte Rix Fm där?

Förresten så orkar jag inte lägga in bilder på skorna idag. Förlåt. Kunde inte vara med på idrotten idag. Har fixat med min dator sedan jag kom hem. Har inte använt denhär datorn på ca två år, och den ska användas på festen på fredag. Ska till morfar på sjukhuset imorgon, men under dagen kan jag nog mobilblogga in en hyffsad bild!

Update: Han har tydligen både blivit matförgiftad OCH trillat i duschen! Finns bilder på hur hemsk hans blåtira är, och han slog ut några tänder också. När jag först såg denna bilden trodde jag att det var smink och lite snus för tänderna (erkänn att det ser rätt fejk ut?) men såg idag på Aftonbladet att han faktiskt har trillat i duschen, och att det är äkta. Han hade ringt in till någon Today Show, och skickat in en bild. Fy fan. Vill bara krama om honom. ♥


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback