Glasögon!

I torsdags gick jag till Specsavers och gjorde en synundersökning, då jag upptäckt att jag är närsynt och ofta får huvudvärk pga synen. Det visade sig att jag behöver glasögon, och deprimerad som jag blev så fick jag välja ut ett par bågar. Är lite gladare nu, då jag vant mig mer vid mina glasögon och faktiskt gillar dom. Trodde i alla fall att jag inte skulle få dom förrens om två veckor, eftersom det var det dom sa i butiken. Men jag fick dom idag! 

Senare, till våren, ska jag även skaffa linser! (:


Comments
Lisa Petrusson

Hej fina du!
I lucka 6 i min julkalender hittar du en tävling där du kan vinna ett valfritt dödskalle armband! Hoppas du vill vara med :D
Kram!

2012-12-06 @ 21:34:06
URL: http://nattstad.se/lisapetrusson

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback