Lucia-tåg i söndags.

Hejsan!
Är fruktansvärt dålig på att blogga. Nu har jag däremot skaffat Photoshop igen och fått ett riktigt foto- och videosug, så jag har en del idéer nu! Har varit lite stressigt i skolan och andra saker har kommit ivägen, så jag har inte riktigt haft tid att utföra några av mina idéer. Det ska däremot ske, då jag får jullov nästa torsdag! Hade heldag med Anders Widmark i skolan i måndags (dock så åkte jag hem), nationellt prov i matte igår och idag hade jag historieprov. Nästa vecka har jag två musikteori-prov också. Och på måndag har vi uppspel! Sista uppspelet för denna terminen, detta projektet har varit grymt kul!

Tänkte även berätta att jag i söndags gick i ett Lucia-tåg i Helsingborg Arena! Det var Ann Wilson's danstävling (eller något sånt, hade inte så stor koll) och det var såklart superkul! (Ni vet säkert vem det är, sitter i juryn i Let's Dance) Såg faktiskt henne på avstånd! I vilket fall som helst så har vi repeterat en del till det. Inte så mycket, men tillräckligt. Vi blev lite färre än vi egentligen skulle vara, men vi löste det ändå! Otroligt kul var det! (:

Bild från förra uppspelet, bilden tagen av Emelie!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback