3

Det här är tredje gången på kort tid som jag gör pannkakor, och jag blir bara bättre och bättre! Övning ger ju färdighet! ;) 
Igårkväll fixade min pappa Sims 3 till mig och jag satt hela kvällen och laddade ner massa saker till det. Ändå känner jag att jag borde ladda ned lite till, hehe. Kommer ihåg förut när jag hade alla The Sims 2 spelen.. Där hade jag grejor! Älskar Sims. Finns inget bättre datorspel, tror jag. Inte för att jag är en spelnörd egentligen.. Nu är jag iallafall hemma hos mamma och ska kolla in lite bra hemsidor man kan ladda ner fler grejor till Sims på, och sedan vänta tills mamma kommer hem. Hon ville träffa mig lite innan jag åkte tillbaka till pappa, så hon kör mig dit ikväll. Jag vet inte om jag ska till skolan imorgon. Jag tror nästan att jag ska det. Det är inte så jobbig dag imorgon. Förhoppningsvis matte på förmiddagen och sedan är det några som ska uppträda på eftermiddagen. Voila!

Bilden är tagen med min iPhone, och är redigerad i Luminance och Instagram. Kameran i 4s är verkligen myyyycket bättre än 3g, haha! Börjar nog fota mycket mer med mobilen nu!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback