Dag 1 - Mina drömmar

Vart ska man börja? Jag ska försöka att göra allt så kortfattat som möjligt, annars kan jag sitta här i ett ganska bra tag och bara skriva, och ni kan sitta där ett ganska bra tag ni med, och bara läsa.

En av mina största drömmar är att bli en entertainer. Har vi nu rätt definition på det ordet, allihopa? Då förklarar jag mig; Jag vill hålla på med så mycket. Musik, dans, filmer och skådespeleri (jag vill både göra filmer och vara skådis). Som ni vet så gillar jag även att fota, trots att jag inte tar mig så mycket tid just nu att lära mig mer och bli inspirerad och så vidare. Den hobbyn läggs lite åt sidan nu när jag gå i ett musikgymnasium. Jag har helt enkelt inte tid, utan nu under min gymnasie tid vill jag ägna mig åt musiken. Andra saker jag gillar att göra är även att skriva berättelser och dikter, faktiskt. Jag älskar dikter. Jag tänkte faktiskt på mycket på mina drömmar igår.

Sedan har jag andra, som kanske är ''lättare'' att uppfylla, vad nu det kan betyda. Som t.ex träffa en man jag kan gifta mig med, ha ett fint hem, skaffa barn, djur osv.. Uppfostra mina framtida barn rätt och se dom uppfylla sina drömmar så att de kan vara lyckliga.
Sedan har jag ju även alla mina ''dessa-vill-jag-träffa-innan-jag-dör'' drömmar också. Som Steven Tyler, Tokio Hotel, Matthew Gray Gubler och väldigt många andra!

Jag har mycket idéer och tankar runt mina drömmar (de i första stycket). Nu ska jag bara få tummen ur och faktiskt planera och skapa.

Comments
Moa andersson

Hoppas du uppfyller dina drömmar!

Jag tror du kommer bli något stort i framtiden.

Och du är jävligt duktigt på musik och foto!

Du kommer komma långt med musiken :)

2012-02-28 @ 23:48:12
URL: http://baratriangel.blogg.se/
frida

Vilka härliga drömmar,hoppas att alla slår in eller vad man ska säga ;D :D Har oxå en dröm om att få träffa M G G,he's amazing ;D haha.Ha en fin kväll!:D

2012-03-06 @ 20:10:44
URL: http://fashionbyfrida.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback