I'm addicted.

Godkväll!
Jag har just tittat på några avsnitt av Criminal Minds. Börjar ana att jag är beroende. En positiv sak är dock att både mamma, pappa och min styvmamma Jessica brukar titta på det! Så jag känner mig inte helt.. Konstig. Haha. Det är nog det enda jag ogillar med att ha en viss passion till vissa grejer; när ingen annan är intresserade så att man inte har någon att prata med. Och ni där ute som inte sett Criminal Minds, DO IT! Det är jättebra!

Imorgon är det måndag, vecka 9, vilket betyder att skolan börjar. Jag är rätt.. Taggat otaggad? Jag vill till skolan och lära mig, få repa osv, men att gå upp tidigt är en nackdel. Och eftersom vi precis kommer tillbaka från lovet så kommer de flesta vara extra trötta imorgon.
Men jag är rätt säker på att ni kan gissa ut vad jag ska göra efter skolan! ;)

Ha en bra dag imorgon idag!

Comments
Moa Andersson

jag gillar faktiskt Bones bättre än Criminal Minds.

För till Bones kommer det ut nya avsnitt en gång i veckan. Och det är bra :)

Jag har redan sett alla gamla säsonger av Criminal Minds. Så just nu väntar jag bara på att dom nya avsnitten ska komma ut.

Vet du när dom ska komma ut ? :)

2012-02-27 @ 22:22:42
URL: http://baratriangel.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback