Looooov.

Nu har jag gått på lov! Stack till skolan idag. Hade först matte mellan tio och elva, och mellan elva och tolv hade vi svenska, där vi gjorde roliga lekar! Vi körde introleken och charader! Det var så jäkla kul, haha! Vår lärare förklarade introleken lite såhär ''Jag kommer spela populära låtar!'' och då sa jag till Evlina ''Han kommer säkert spela Popular med Eric Saade, då'', och vilken tror ni första låten var, om inte Popular med Eric Saade? Hahahaha!
På eftermiddagen kom det en musiker som gått på Mega innan. Vi fick lyssna på en liten intervju med honom, och sedan framförde han några utav sina egna låtar. Grym kille! Roligt uttal, och massa ord som inte finns. Det gav en somrig känsla, faktiskt!

Vad ska ni göra på Sportlovet? Själv ska jag till My och göra Kalmar osäkert! Hehe, nejdå, jag är så snäll så! Men som ni kanske förstår så kommer bloggen ligga lite åt sidan, då. Men jag ska ladda min kamera och tömma minneskortet så jag kommer, förhoppningsvis, ha massa bilder i den när jag kommer hem!

Ha det fint! Eftersom jag längtar till sommaren så får ni en fin inspirations-bild.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback