Ozzy and friends.

När jag fick höra att Tony Iommi, gitarristen i Black Sabbath, hade fått cancer så har jag varit väldigt orolig att Black Sabbath-konserterna skulle ställas in. Själva Black Sabbath har ''ställt in'', då Tony ska bli behandlad och Bill, trummisen, har slutat pga att han inte tyckte om kontraktet de hade. Istället ska Ozzy och Geezer, som är basist i bandet, ersätta konserterna med ''Ozzy and friends''. Geezer är med på detta för att visa sitt stöd till Tony. Ozzy kommer att bjuda in en massa artister som ska uppträda på konserterna med Ozzy. Detta skrev Black Sabbath på sin facebook-sida igår, och jag blev väldigt glad när jag läste detta, som ni kanske kan förstå!

Såklart tycker många att detta är dåligt/surt m.m, och det kan man ju förstå. Vi betalade faktiskt för att se Black Sabbath, inte Ozzy och andra artister. Men jag ser det såhär; Jag ser hellre Ozzy, Geezer och andra artister än att låta Tony riskera sin hälsa för oss. Jag tycker att det ska bli både kul och spännande att se vilka som ska vara med! Man har ju sina önskningar, om ni förstår vad jag menar. ;)


Comments
Blom

Tycker det ska bli intressant, såg Sabbath 2005 och de var fantastiska, sett Ozzy live 5 ggr totalt och han erbjuder jämt :)

2012-02-19 @ 10:53:51
Lina

Håller med! Hellre Ozzy & Friends istället för att Iommi ska riskera hälsan. Han håller ju sig i England för att få behandlingen mot cancern.

Ska dock bli jävligt fett att se Ozzy/halva sabbath igen! :)

2012-03-02 @ 00:09:26
URL: http://linalundina.blogg.se/
Lina

Sv: Haha, sweet! :)

Jag såg Sabbath m. Ozzy i Globen 2005 och Ozzy i Globen 2010. Jäkligt fett båda gångerna, men missade ju Oz på srf dessvärre. Var han bra då eller? :)



Ozzy & Friends blir i Sthlm för min del. Vart tar du vägen, sthlm eller malmö? :)

2012-03-02 @ 20:25:24
URL: http://linalundina.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback