And we danced.

Hallå!
Idag är det sista karnevaldagen i Landskrona för detta året! Det har varit otroligt kul! Tänkte berätta lite om dagarna.
I torsdags drog jag och Natalie ner till karnevalen vid sex-tiden och kollade på marknaden. Jag såg ett Johnny Depp-linne som jag köpte (bilden nedan). Sedan mötte vi upp Evlina och Julia och gick runder lite till, innan vi gick till Slottscaféet för att se någon allsång-grej där även Molly Sandén skulle vara med. Dock orkade vi inte vänta så länge på henne, så när Alice kom så gick vi istället till Rådhustorget. Djam skulle spela där och dom var asbra! Haha, herregud! Alla blev typ helt galna och stämningen var otrolig. Efter Djam spelade Masiknen, men vi satt ganska långt bak och väntade på att de skulle sluta spela så att Djam kunde börja igen, hihi. Så, vi dansade en hel del. Har nog aldrig dansat så mycket. Sedan ville Evlina och Natalie träffa dom så de fick autograf av två stycken i bandet osv.. Sedan sov jag hos Natalie.
 
Igår åkte jag hem för att fixa lite grejer, men åkte in till karnevalen vid fem-tiden igen. Upptäckte att jag hade träningsvärk i mina ben och i magen. Natalie, Moa, Evlina och jag såg iallafall Stjärnjakten klockan sex, och efter det uppträdde Panetoz. Är inget stort fan, men de har trevliga låtar som man kan släppa loss till. Sedan gick vi bara runt, åt lite, och sedan vid nio-tiden kollade vi på Dennis Camitz. Måste få säga att han är otroligt duktig. Älskar hans sätt att spela och sjunga. Sedan tittade vi lite på Apopocalypse och gick runder. Åt Churros, nomnom!

Idag har jag ännu mer träningsvärk, i ben, mage och armar. Jag och mamma ska in till karnevalen lite senare för att kolla på Joddla Med Siv och Pedalens Pågar. Vi ska äta lite också, och kolla på en drömfångare till mig! 

Med andra ord så har det varit en ganska galen helg, och jag har haft otroligt kul! Träffat mycket folk och sådär! Fast, torsdagen var utan tvekan bäst. Kändes lite som att de flesta hade festival-humöret igång då!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback