Grått.

Hejsan! 
Idag är jag ganska trött. Har dock inte gjort så mycket idag. Åkte till mormor och morfar vid halv två, då vi skulle äta middag hos dom eftersom mamma och mormor senare skulle ut och handla födelsedagspresenter. Idag fyller jag år om exakt en vecka! Ganska spännande, faktiskt. För en gångs skull så vill jag fylla år. 
När jag var hos mormor och morfar läste jag mycket i Keith Richards bok, och när jag bläddrade igenom hela boken så upptäcker jag att där saknas ganska många sidor! Det verkar som om dom rivits ut eller något. Sidorna 279-306 är helt försvunna! Som tur är så har pappa också boken, så jag kan nog läsa dom siderna ur hans bok istället. Men det är ju ganska typiskt ändå. Vem vill läsa en bok där inte alla sidorna finns med? Iallafall så klippte jag också ett par gamla byxor till shorts! Bilder imorgon!

I övrigt så är mina känslor och tankar lite all over the place. Vissa grejer gör mig glad, men så många andra grejer gör mig arg, ledsen, besviken och sådär. Men det löser sig nog.

Hoppas ni haft det fint! Min bror lyckades föra en panflöjt med fem metallrör! Det som imponerar mig är att han faktiskt lyckats få fram de fem första tonerna i C-skalan!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback