Landskronakarnevalen 2012!

Hallåååååååå!!
Idag börjar Landskronakarnevalen, något bland det bästa med hela sommarlovet! Dock är vädret lite knasigt, men det får vi väl leva med. Hoppas det blir bättre senare, och sådär.. Jag är iallafall glad ändå! Ska se Molly Sandén 19.30 och sedan ska vi nog bara gå runt lite. Jag ska gå med ett gäng tjejer, så det blir skoj! Jag tar med kameran, så om jag får några bra bilder så slänger jag upp dom här när jag har tid! Sover över hos Natalie inatt också, ska bli himla mysigt! 

Knäppte precis en snabb bild. Gillar inte när jag inte har bilder till mina inlägg, haha.
Förresten så hade jag en helt okej födelsedag!

Comments
Anonym

AJSJKDDND VILL SE MER AV DINA TÄNDER WOMAN!!! :'D

2012-07-12 @ 16:08:29

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback