Oversized.

Min absolut största oversized-kofta har jag faktiskt gjort själv. Jag sa i förra inlägget att jag skulle lägga upp en bild på den, so here it is! Jag gjorde den på syslöjden i åttan eller nian. Jag ville ha en oversized kofta som man kunde mysa i, och istället för att ge sig ut och leta efter en tog jag chansen att göra en helt egen i skolan! Det tog ju sin tid, men det var värt det! Jag kan dock inte komma ihåg att jag faktiskt använt den sen den blev färdig (förutom när jag visade den för mamma när jag kom hem med den) så jag tog fram den igår! Jag, mamma och min bror stack snabbt en runda till Center Syd på kvällen för att fixa lite smågrejer, och jag var trött hela dagen och åkte dit i mjukisbyxor och koftan!

Jag kommer ihåg att jag hade beslutsångest över vilket tyg jag skulle ha den i, men till slut blev det tiger-tyget! Så himla coolt! Dock ganska svårt att matcha.. (iallafall om man har min garderob...). Men den är sjukt mysig och varm!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback