Ready for summer.

Nu, äntligen, är jag redo för sommaren 2012. Kalendern börjar sakta men säker fyllas i med roliga grejor att hitta på. Tex har jag och en vän bestämt oss för att se Alice Cooper på Liseberg den 8 augusti. Sedan är det andra, mindre, events så som Landskronakarnevalen, Helsingborgsfestivalen och Mamöfestivalen. Och eventuellt Von Benzo den 30 juni. Ska bli mycket roligt! Och sedan ska vi ju klämma in ett besök i Stockholm också! Pappa och Jessica har lovat att vi ska dit på en tisdag och kolla på Allsång På Skansen, sova där över natten, och sedan gå på stan dagen efter och sedan åka hem på eftermiddagen/kvällen. Så himla kul det kommer bli! Men det kan ju vara bra att få sommarlov först!!

Idag började vi klockan tio och hade lite utvärdering och städning av skåp. Det var meningen att vi skulle spela brännboll också, men eftersom vädret var lite snett idag så fick vi gå hem istället. Jag och Evlina åkte hem till mig och åt morötter med dippa och kollade på gårdagens MTV Movie Awards. Mest för att Steven Tyler och Joe Perry delade ut pris till Johnny Depp, som även spelade live. Sedan åkte jag hem och började rensa bland alla mina papper jag fått under läsåret. Har slängt en del, men även sparat vissa grejer som kan vara bra att ha inför tvåan, och roliga minnen. Organiserade även lite på mitt rum och i min väska, så nu är den redo för sommaren den med!

Imorgon är jag ledig, och då ska jag försöka fixa videosarna från i lördags, och jag ska också försöka göra en ny photoshoot. Har lite grymma idéer nämligen!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback