Tonight is going to be awesome because of the causes of causes!

Hallå!
Början av mitt sommarlov har varit hur trevlig som helst. Mest chill. I torsdags åkte jag till pappa och senare på kvällen gick jag och Evlina ut till stranden och fotade lite. Dagen efter var jag bara hemma och tog det lugnt, dagen efter såg jag på film hos Evlina och igår tog jag det också lugnt. Idag har jag varit på högvarv.

Började dagen med att somna om (way to go!) eftersom jag mådde illa. Men när jag vaknade igen vid halv elva så tog jag en runda med mammas inlines. Inlines, roller, rollerblades, vad ni nu vill kalla dom. Kom nästan ända in i Billeberga denna gången! När jag kom hem fortsatte jag lite av träningen med några enkla övningar, och sedan hoppade jag in i duschen och har bara tagit det lugnt sen dess. Ska försöka träna så mycket jag kan nu när jag faktiskt kan. Och som lite inspiration till alla andra; nej, man behöver inte tvunget gå på gym för att kunna träna. Man kan träna hemma, även om man inte har några redskap alls!

Alldeles strax ska jag in till Landskrona för att spendera natten med Evlina och Natalie! Vi ska grilla vid stranden och ha det bra. Därav rubriken som är ett citat jag gillar ganska mycket. Gissa från vem det kommer ifrån! Den som gissar rätt kan få en kram. 

Hoppas ni har det fint!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback