Dag 12 - Något jag gör hela tiden.

Alltså, jag har ingen speciell grej som jag måste göra hela tiden, som att hålla på med händerna, eller blinka dubbelt eller så.  Dock har jag väldigt lätt för att sväva iväg i mina egna tankar på lektionerna, t.ex. Och ibland får jag även mina ryck när jag ''måste'' sitta och trumma med fingrarna/händerna.. Det är dock inget som jag gör hela tiden, utan mest när jag är uttråkad. Så, där har ni svaret på det!

Idag så ska jag och mamma ut och göra lite ärenden, mamma ska ha kalas imorgon eftersom hon fyller år! På eftermiddagen åker jag till pappa på kalas för Teddy, som fyllde år i torsdags! Och det gjorde även Evlina, men jag glömde skriva.. Haha.
Med denna nytagna bilden säger jag godnatt! 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback