Dag 13 - Vad jag gillar med mig själv

Något jag gillar med mig själv är att jag, faktiskt, lyssnar på folk när de behöver prata med någon. Det kvittar vad för problem de har och hur mycket erfarenhet jag har, jag lyssnar alltid. Och om personen vill ha mina åsikter om det hela så delar jag med mig av dom också! Dock är jag själv inte den personen som helst pratar om mina problem. På det sättet är jag väldigt självständig, jag håller nästan alla mina problem för mig själv. Det betyder inte att jag inte litar på folk, det är bara det att jag inte vill ha den... Typ av uppmärksamhet där folk är "åh, hur är det? Är du okej? Vill du att vi ska gå?" typ.

Bild från skolavslutningen i nian! (:


Comments
Moa Andersson

Du är så j*vla fin!!<3

2012-03-13 @ 14:07:32
URL: http://baratriangel.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback