Dag 3 - Något/någon jag inte kan leva utan.

Okej, något jag verkligen inte kan leva utan är en dator med internet! Och någon typ av musikspelare/mp3 (just nu min iPhone eftersom jag inte har någon annan mp3). Jag tror faktiskt att jag hade klarat mig utan min mobil, om jag hade fått en iPod eller något liknande istället. Och sen kan jag ju inte leva utan min familj och mina vänner!

Skolan idag har varit chill, som vanligt. Jag behövde faktiskt inte heller stressa i morse! Här hos pappa brukar jag alltid få stressa till bussen, haha. Jag har annars bara varit väldigt trött hela dagen.

Nu ska jag faktiskt spela Sims 3! Skulle ju egentligen titta på Criminal Minds, men jag kände faktiskt för att spela Sims först i någon timme.. Är ju ändå ledig hela dagen imorgon så då hinner jag se en massa avsnitt! ;)

Ha det fint!

Comments
Moa Andersson

SV: tack så mycket! fast vi är ju 4 till i klassen!

Vi är inte så jätte många haha :)

2012-03-01 @ 18:50:47
URL: http://baratriangel.blogg.se/
Anna

Fin blogg!

2012-03-03 @ 21:31:06
URL: http://ciccolato.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback