Dag 7 - Något jag tänker på hela tiden.

Något jag tänker konstant på är min framtid. Jag har ju så många grejer jag vill göra, och nu är min vilja att hålla på med skådespeleri ännu större! Alla viljor och drömmar växer hela tiden, precis som det ska vara! Men ja, mina drömmar är något jag tänker på hela tiden. Min framtid. Hur jag ska göra för att nå dit.

Chill dag i skolan annars, tre lektioner; Gehör&musiklära, svenska och rep. På Gehör gjorde jag ett prov, på svenskan kolla vi lite på Star Warz och på repet så repade vi, haha. Har ju uppspel på 70-tal imorgon! Så pepp, ska sjunga Black Sabbath's låt A National Acrobat. Så, ja, jag vet inte hur det blir med bloggen imorgon. Vi får se! 
Gammal bild!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback