Dag 8 - Ett ögonblick värt att minnas.

Det finns jättemånga ögonblick som är värda att minnas, både personliga sådana och mer ''officiella''. 
Ett personligt minne är ju helt klart alla konserter jag varit på. För att bara välja något konsertminne så säger jag; Erik Grönwall på Landskrona Karnevalen 16/7-2010! Som ni kanske minns från gamla blogginlägg så hoppade han ner från scenen under en av hans finare låtar (vissa har sagt att det var under ''Stay'') och pussade mig på kinden. Efteråt tog vi en bild tillsammans där han också pussade mig på kinden!

Ett minne som de flesta borde komma ihåg är ju den tragiska händelsen vid World Trade Center 11/9. Varje gång jag läser om den dagen, ser en film osv så blir jag så.. Jag blir så rörd. 

Eftersom jag missade detta igår pga uppspel så får jag lägga upp en till senare ikväll, om jag hinner!

Comments
julia korecic

Hej josefin.. har du gjort din design själv?

För jag blir galen nu när jag sitter och gör en ny, jag vill ha det med tid, datum och kommentarfältet (det som ligger vid inläggen) på ett spc sätt. Men får fan inte till det, skulle varit sjukt härligt om du kunde hjälpa mig :D

2012-03-07 @ 20:04:04
URL: http://juuliakorecic.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback