Dag 9 - Min favoritplatas.

Jag har många favoritplatser, som t.ex replokalerna i skolan, mitt rum hemma och stranden. Jag älskar att gå till stranden, inte för att nödvändigtvis bara sola bada, utan även för att gå en promenad och bara.. Vara.

Men det finns ett ställe som jag älskar väldigt mycket, och det är Sveriges tredje största stad; Malmö. Min moster och kusin bor där, och när jag var yngre spenderade jag väldigt många helger där! Ett favoritställe i Malmö är Malmö Arena! Jag har varit där 2 gånger på "events" (Britney konserten och Idol 2010) och sen har jag varit där med två vänner och bara typ vandrat runt arenan, haha. Jag har ingen aning om när jag ska dit nästa gång men jag hoppas att det är snart!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback