Mega Musiks Melodifestival 2012!

Idag hade vi elevfredag i skolan och även så Mega Musiks Melodifestival 2012! Varje år får ettorna i uppgift att skriva Melodifestivalslåtar som de då ska tävla med på Mega Musik. Vi blir indelade i grupper och få skriva låtarna i de grupparna. Jag hamnade med tre andra personer, och jag tycker att vår låt, ärligt talat, blev asbra! Men allas låtar var verkligen jättebra, de flesta satte sig i huvudet snabbt! Jag och min grupp uppträdde som melodi nummer 13 av 15 (dock var inte nummer 10 med pga sjukdom) och jag blev jätteglad när vi kom på andra plats! Som pris fick vi en chokladhöna, haha! Riktigt gott!
Så, denna dagen har varit en mycket fin dag! Melodifestivalen var som sagt jätterolig, men inte bara för att vi kom tvåa. Det var så himla roligt att höra alla andras låtar för alla levererade med en sån otrolig känsla! Och nu sitter jag och tittar på The Voice och hejar på Dennis! Hoppas han vinner! Vår skola spelade förresten in en hälsning till honom idag också, ''KOM IGEN DENNIS, KOM IGEN!!''

Vårt fina pris!

Comments
Neliiizh

Sv: Awwe, du är så himla gullig! Jag älskar dig Josefin Borgman <3

2012-03-23 @ 20:58:17
URL: http://onlyneliiizh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback