Sommaren, vi behöver dig!

Jag sittar här och kollar in lite bilder på weheartit.com och ser en jäääädrans massa sommarbilder! Och jag kan säga er att jag är så sjukt taggad inför sommaren! Inte just nödvändigtvis sommarlovet, utan mer värmen. Jag ska försöka bli så brun jag bara kan denna sommaren, förra sommaren mesade jag mig rätt mycket eftersom jag är livrädd för bin och humlor och sådana trevliga djur.. Haha. Men jag kan se om jag kan få ett sommarkort så jag kan åka till stranden när jag vill, helt gratis. Har redan börjat förbereda min garderob för sommaren, köpte ett par shorts förra veckan. Ska plocka fram lite gamla byxor också som jag kan klippa sönder. Åh, är så taggad! 

Ni får en bild från förra sommaren! (:

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback