Sweden Rock Festival 2012.

Ååååh, jag är så.. Bitter över att jag inte kan åka dit! Tre band jag vill se ska dit (Sebastian Bach, Twisted Sister och H.E.A.T) och självklart ska de spela på olika dagar! H.E.A.T spelar redan på onsdagen, Sebastian på torsdagen och Twisted Sister på fredagen. Det är så typiskt.. Och jag har inte råd med tre stycken en-dagsbiljett, haha! Har bara råd till onsdagen, eftersom den kostar 690 kronor, men sen kommer ett annat problem; jag vet inte hur jag ska ta mig dit och hem. Så, med ett halvt brustet hjärta måste jag faktiskt säga att jag inte kan gå på Sweden Rock Festivalen detta år. Däremot ska jag så smått börja lägga undan pengar till nästa år! Då hinner jag kanske till och med få ihop pengar till alla dagarna! Och till campingen, och resan dit! Haha. Och jag och Evlina ska ringa till de som håller i artistbokningen för Landskrona Karnevalen och tipsa om H.E.A.T. Har redan tipsat dom tre gånger på Facebook, men de får ju jättemånga tips där.. Så, ja. Wish me luck.

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag är rätt trött och ska gå upp i lagom tid imorgon. Ska iväg till Vårdcentralen för att lämna in ett papper. Och eftersom jag inte orkar byta bussar hit och dit (de ändrade för ett tag sedan, de trodde det skulle bli bättre när det självklart blev sämre!) så jag får gå dit. Tar väl en halvtimme så det är inte så farligt.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback