Tumblr.

Hejsan! Jag ligger i min säng och har precis kollat klart på avsnitt 2 av säsong 3 i Criminal Minds. Det är sorligt, tycker jag. Gideon har typ slutat. Gideon är en utav mina favorit karaktärer. Han och Reid är nummer ett. Kände för att fälla en liten tår eftersom han är så fin, men så blev det inte.

Tidigare idag gick jag hem från skolan, pga huvudvärk. Jag brukar ofta ha huvudvärk, men jag var fri från den i söndags, måndags och tisdags. Sedan kom den tillbaka igår.. Det är så jobbigt! Hoppas verkligen inte att det är synen.. Jag vill inte skaffa glasögon! Får använda linser i så fall.. Men hur kul är det, egentligen? Vid fyra-tiden så hämtade mamma mig här hemma och då stack vi till mormor och morfar och åt. Efter det stack vi in om stan för att jag skulle handla glass. Calippo Shots, den är riktigt god! Everybody should try it! Och nu är jag som sagt hemma, och har hunnit kolla upp buss/tåg tills imorgon (går i skolan imorgon.. Riktigt slött.. Men vi ska ha Melodifestival så det kommer nog bli skoj!), kollat Criminal Minds och ändrat mitt Tumblr-tema. Så, om ni inte redan följer mig så borde ni göra det! Och länka gärna era Tumblr's, igen!

Klicka bilden för att komma till min Tumblr!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback