All these questions in my head.

Hallå!
Det har hänt lite saker under de senaste dagarna som har tumlat om mig rejält. De har vänt stora delar av mig upp och ner, och jag går runt med många obesvarade frågor i mitt huvud just nu. Vad som har hänt tänker jag inte skriva ut här, då jag vill visa respekt för människorna som är drabbade. 

Så, för att få mina tankar på annat (då min mamma varit iväg i Oskarshamn sista veckan nu) så sov Evlina över hos mig från torsdag till fredag. På fredagen åkte vi en kort stund till Gullstrand och träffade Moa och Natalie. Sedan drog vi vidare till Väla i Helsingborg för att shoppa lite. Köpte ett linne på H&M och ett par shorts på Gina Tricot. Sedan åkte vi tillbaka till Knutpunkten och åt lite på McDonalds, och sedan åkte vi hem igen. På kvällen kom mamma hem och det var nog det bästa som hänt denna veckan! 

Just nu har jag precis sett klart en film, vilken det är och vad jag tyckte om den avslöjas i nästa inlägg. Lät spännande, eller hur? Borde ju nästan bli krönikör. Eller vad det heter. Fast.. Kanske inte.

Linne, H&M, 149;- (Finns även i andra motiv & färger.)

Shorts, Gina Tricot, 349;-.

Comments
Neha

Snygga:D

2012-05-11 @ 20:33:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Bodypalace

men gud dom såg ju nästan blodiga ut xD

2012-05-14 @ 16:24:10
URL: http://bodypalace.blogpot.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback