Träningsvärk.

Hejsan!
Jag sitter äntligen hemma i lugn och ro i min underbara säng. Har varit en väldigt kul helg, tycker jag! Och extra lång har den ju också varit. I torsdags.. Gjorde jag väl inte så mycket.. Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde. I fredags kom Evlina hit och sov över, och vi hade väldigt trevligt tillsammans med min mamma, min bror och hans kompis! På lördagen åkte jag och min bror hem till pappa och spelade brännboll med några grannar och efter det grillade vi. När jag vaknade idag så hade jag träningsvärk i både armar och ben, vilket jag tror alla som var med har. Eller iallafall dom flesta! Sedan kom mamma och hämtade mig och så körde vi iväg med mormor och morfar och handlade blommor. Fråga mig inte varför jag följde med, är livrädd i blomsteraffärer. Reagerar nästan till allt som rör sig, haha! 

När jag kom hem så åkte jag ut en runda med mammas inlines eller vad man nu vill kalla det. Jag brukade säga ''roller'' förut. Nu har jag ännu mer träningsvärk i benen, och kommer antagligen inte kunna gå i morgon. Haha, nej då, men det kommer göra väldigt ont!

Bjuder på en bild jag tog igår!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback