As the days go by.

Hallå!
Det får bli ett inlägg med lite mer text denna gången. Mitt Photoshop har gått ut, och jag har inte lyckats fixa tillbaka det ännu, så det kommer nog bli lite tomt på bilder tills jag fixat det. Får väl bjuda på mobil-bilder sålänge!

Tänkte i alla fall berätta lite om vad jag, Natalie och Evlina gjorde på får lilla Halloween-fest i onsdags. Vi sminkade oss gemensamt hos Evlina, sedan gick vi hem till min pappa. Därifrån åkte vi buss till stan och gick till en pizzeria där vi handlade med oss mat. Sedan åkte vi tillbaka hem till Evlina för att äta och kolla på film. Under kvällen kollade vi på tre filmer; Husk (har sett den förut, tror jag gjorde ett inlägg om filmen), The Amityville Horror (ganska bra film, dock väldigt förutsägbar) och The Nightmare Before Christmas! Vi hade verkligen jättekul, och jag önskar att Halloween kunde firas lite oftare, haha!

När jag kom hem i torsdags åkte jag och mamma iväg till Väla för att kolla på grejer. Hittade en jättehäftig KISS-tröja på H&M, men den fanns inte i min storlek. "#€%&! Sedan dess har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Har börjat kolla på Criminal Minds igen också, herrrrreguuud vad bra det är!

Ooooch på tisdag släpps Aerosmith's nya platta!!!! I'm so excited! :D

Ha det fint!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback