Gårdagens outfit!

Har precis fixat ihop bilderna till er från igår! Jag fick problem med mitt Photoshop igår, så jag fick ladda ned en testversion av CS6 nu, och jag kan säga er att jag faktiskt gillar CS6 bättre än CS4! Jag gillar ju CS4 också, men 6an känns mycket bättre... Allt går snabbare också! 

Igår orkade jag faktiskt ta på mig lite roligare kläder. Har bara gått runt i pyjamas och myskläder hela veckan då jag varit sjuk, men igår hade jag lite mer energi. Nu har jag ingen energi längre, haha. Är sjuk igen (är dock inte säker på om jag hann bli frisk.. hmm..) med en förkylning och huvudvärk. Jag har ingen feber, och jag hoppas jag slipper det också!

Byxorna och tröjan har jag fått, halsbandet är från Gina, armbanden är antagligen från Glitter, skor från Din Sko och skinnjacka från Gina! 



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback