Tokio Hotel.

Idag (igår) har Tokio Hotel funnits i mitt liv i ca 5 år. Ett band har aldrig betytt så mycket för mig och för mitt liv. Jag minns fortfarande den dagen jag först upptäckte dom. Det var en hemsk dag, som sedan skulle bli en utav de mest underbara i mitt liv.

Under dessa fem åren har jag, och många andra trogna fans, fått ta en jävla massa skit. Vissa ''trogna fans'' vände sig till och med emot bandet själv. Men det spelar ingen roll för mig. För mig spelar det ingen roll vad resten av världen tycker om dom. Dom har gjort något vackert, och jag känner det i hela min själ när jag lyssnar på dom, eller ser på dom. Jag vet att de har förändrats mycket genom åren, vuxit upp och experimenterat med sin musik. Men det spelar ingen roll för mig. Jag tycker bara det är kul. Och det spelar inte heller någon roll vad de gör i framtiden, eller hur deras kommande album kommer låta. De kommer alltid ha en egen plats i mitt hjärta. Och den platsen kommer ingen annan någonsin få röra. Jag kan nästan lova att jag inte hade varit här idag om det inte vore för Tokio Hotel. Jag är så jäkla tacksam!
 
Tack för att ni räddade mitt liv, och visade att världen har sina vackra sidor. Tack Bill Kaulitz, Tom Kaulitz, Georg Listing och Gustav Schäfer för att ni gjorde mitt liv värt att leva.
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback