Välkomna tillbaka!

Har nu bestämt mig för att låsa upp bloggen igen! Publicerade två inlägg när den var låst, de ligger kvar. Kände att jag fick en ganska snygg design nu så det blir väl lite roligare nu! 

Jag får bli lite mer kreativ när det gäller inlägg! Jag vet att det inte är så kul att alltid bara läsa om vad man gjort om dagarna. För jag går ju i princip bara i skolan på dagarna, kommer hem, äter, sitter vid datorn och går och lägger mig. Men jag har ett kul inlägg på gång, så håll ut! 

Jag stannade hemma från skolan igår och idag. Mådde inte särskilt bra, men nu känns det mycket bättre, så det blir skola imorgon! Tre timmar lång fotolektion, lite köttigt, men kul! 

Hoppas ni mår bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback