New shoes (again).

3 par nya skor på mindre än en månad! Ja... Nu får det vara bra med skor på ett tag, tror jag! Är i alla fall helt såld på allihopa, särskilt mina boots! Har alltid velat ha cowboyboots, och även om dessa är låga i skaften så är dom skittuffa! 

Var och köpte bootsen igår på Emporia med Evlina och Natalie. Det var första gången jag besökte Emporia, och jag måste ju säga att det var väldigt fint där! Gillar verkligen vad dom gjort med deras trappor.. Sen var det ganske skönt att vi valde att sticka dit en torsdag eftermiddag, för där fanns inte alls mycket folk då. 

Nu till helgen ska jag bara ta det lugnt. Ska ut till mormor och morfar och äta middag. Förutom det ska jag bara ligga i min säng, kolla på serier (Criminal Minds och Hockeymatchen som sändes nu i onsdags! Erik Grönwall är med, mest därför jag kollar!) och överdosa på halstabletter. Har fått ont i halsen, och hostar ganska mycket.. 


/3 new pairs of shoes on less than a month! That's a record! Well, no new shoes now for a while! I'm completely in love with every one of them, especially my boots! I've always wanted cowboy boots.. They're so cool! I bought them yesterday at Emporia with Evlina and Natalie. First time for me at Emporia! It's really nice there.. 
This weekend I'll just take it easy. My throat hurts so I'll chill. Watch Criminal Minds and other series..

Boots; Scorett. Jeffrey Campbell; Henry Kole.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback